• Arsenal
  • Aston Villa
  • Bournemouth
  • Brighton
  • Burnley
  • Chelsea
  • Crystal Palace
  • Everton
  • Leicester
  • Liverpool
  • Manchester City
  • Manchester United
  • Newcastle
  • Norwich
  • Sheffield United
  • Southampton
  • Tottenham
  • Watford
  • West Ham
  • Wolverhampton Wanderers
Registrace
Zapamatovat přihlášení

Nemáte ještě účet?

Registrace

Máte již svůj účet?

Přihlášení
Menu

Jaké bonusy v současnosti nabízejí sázkové kanceláře?

Premier League © premierleague.com

Dle porovnávače bonusových kódů - webu bonusovekody.cz jsou bonusy bookmakerů hned vedle sponzoringu nejběžnějším způsobem propagace sázení na internetu.

Češi vždy byli národem který žije sportem a není tedy divu že společnosti v hazardním odvětví vždy měli velmi blízko k podpoře sportu. Zejména proto aby dostali hráče právě pod svá křídla. Pakliže chcete získat přehled o tom jak se společnosti nabízející kurzové sázení angažují s akční nabídkou a prezentují ve světě sportu skrz sponsoring, poslouží vám následující přehled. V případě že chcete využít konkrétní akční nabídku navštivte pro více informací bonusovekody.cz. Tipsport, Fortuna či jiní bookmakeři na českém trhu využívají obdobné portály pro tyto mimořádné nabídky.

Tipsport vstupní bonus

Tipsport není vyjímkou a taktéž jako svůj marketingový nástroj nabízí jak bonus bez vkladu pouze za registraci, tak bonus za vklad. Na stránce v sekci bonusy je uvedené velké množství informací ohledně pravidel pro získání takové nabídky. 

Při registraci však zjistíte že je možné zadat i takzvaný Tipsport akční kód s mimořádným bonusem na vaše hráčské konto. Tento typ bonus je však mimořádný a lze jej získat pouze ve formě voucherů, nebo na webových portálech jako bonusovekody.cz.

Sponzoring je pro Tipsport nedílnou součástí jejich marketingové strategie. V letošní sezoně je tipsport hlavním partnerem hokejové extraligy, kde liga nese jméno sázkové kanceláře. Dále se stal Tipsport hlavním sponzorem fotbalové AC Sparta Praha, kde je jejich logo jak na stadionu, tak na dresech.

Fortuna Entertainment Group bonus

Sázková kancelář Fortuna není na Českém trhu žádným nováčkem. Pakliže si vytvoříte svůj hráčský účet online a vyplníte políčko promo kódu tím správným kódem, získáte po dokončení registrace váš vstupní bonus. 

Bonusová nabídka je v rozmezí od 300 až 3000 Kč. Poté máte také možnost získat dalších až 500 Kč za pozvání jakéhokoli nového hráče který dostane pozvánku z vašeho hráčského konta a založí si nový účet. Zde poté dle sázkařské aktivity přivedeného kamaráda získáte výši bonusu až do zmíněných 500 Kč.

Co se týče aktivity Fortuny ve sponsorování sportu, tak je v tuto chvíli spolu s Tipsportem nejaktivnější. Sponsoruje celou řadu sportovních soutěží a zejména první fotbalovou ligu. která díky tomu nese jméno Fortuna Liga. V kuloárech se hovoří že sázková kancelář fortuna zaplatila částku mezi 30-60 miliony korun za sezónu.

Chance bonus

Pakliže se rozhodnete vyzkoušet produkt této sázkové společnosti nebudete nejspíše kvůli bonusu Chance. Nabídka vstupních kódů je dle všeho záměrně omezena, tak aby byl favorizován Tipsport bonus. 

Chance je pod křídly Tipsport a.s. a tedy dostává mnoho prostoru jak na poli bonusů tak pro sponzoring v prvních ligách, kde je Tipsport hlavním a oblíbenějším produktem. Chance však byla například pro sezónu 2018 a 2019 titulárním partnerem druhé nejvyšší hokejové soutěže v Česku. Nazývaná Chance Liga.

SynotTip bonus

Synot Group, která je vlastníkem sázkové kanceláře SynotTip je další v Čechách licencovanou loterijní společností. A zde nečekejte žádnou výjimku. 

SynotTip bonus je součástí promoakce taktéž pro všechny nové registrace na internetu. Nejběžnější je takzvaná sázka bez rizika. Zde vložíte na svůj nový účet alespoň 100 Kč a společnost pro dokončení registrace přes internet přidá 500 Kč ze svého.

V tuto chvíli SynoTip není viděn na mnoha místech díky nové hazardní dani. Společnost  se nechal slyšet že díky nové hazardní dani omezí finanční podporu sportu v nadcházejících letech. 

To zapříčinilo zrušení sponsorských smluv s fotbalovým klube AC Sparta Praha, FK Jablonec a také neprodloužení smlouvy první fotbalové ligy a tedy konec SynotTip Ligy. V daném roce majitel fotbalové sparty dokonce okomentoval partnerství velmi pozitivně. SynotTip je v tomto ohledu silnou skupinou s mnohaletou tradicí. 

Maxi-Tip

Maxi Tip sázková kancelář nabízí největší vstupní bonus za vklad a to 100 000 Kč. Pakliže se vám podaří získat i Maxi Tip kód partnera, tato částka může být i větší. Takové akční promo akce jsou ale ojedinělou záležitostí. Avšak bez ohledu na výši bonusové nabídky, kvalita produktu, internetové stránky a počet sportů na které lze sázet nezaostává za konkurencí.

V tuto chvíli i na poli sponzoringu je tato sázkařská společnost méně aktivní a nemá uzavřenou žádnou sponzorskou smlouvu. Dle serveru bonusovekody.cz je nutno dávat zpět do sportu velkou měrou, pakliže se společnost chce ucházet o zisky ze sto miliardového trhu s kurzovým sázením. 

Sazkabet bonusová nabídka

SAZKA a.s. (sázková kancelář), je největší loterijní společností česka. Akciová společnost provozuje zejména číselné hry a sázky na internetu tak v kamenných pobočkách. 

Sazka nabízí taktéž dvojici vstupních bonusů pro registraci na SazkaBet. Toto je Sazky portál pro kurzové sázení, ale v porovnání s konkurencí je na poli kurzového sázení stále v plenka. Společnosti jako Fortuna a Tipsport se jeví, že umí pracovat s hráči daleko lépe skrz bonusovou nabídku.

Sazka v posledních letech posílá na sport taktéž stále méně peněz. V porovnání s množstvím utracených peněz za sponzoring a podporu sportu se dá očekávat že je Sazka na třetím místě za společností Tipsport a Fortuna Entertainment Group. Tato informace je ale pouze kvalifikovaný odhad, protože společnosti peněžní sumu běžně nezveřejňují. Ten největší podíl u společnosti Sazka tvoří sponzorská částka pro Český Olympijský tým. Zde je tento hazardní gigant generálním partnerem až do roku 2020.

Sponzoring sázkových kanceláří v Premier League

Sázkové kanceláře například v Premier League sponzorují zhruba polovinu klubů v sezóně 2019-2020. Kluby si v této sezóně odnesou bezmála 350 milionů liber ze sponzorských smluv s hazardními domy.

Sázení a sázkové kanceláře ještě více dominují na straně sponzorů ve fotbalové Lize mistrů. Hazardní průmysl je stále více provázaný s touto soutěží což u některých regulátorů reklamy vzbuzuje obavy. 

Například majitel sázkové kanceláře Ladbrokes se zavázal ukončit jakékoli smlouvy pro umístění svého loga na jakýkoliv dres jak ve fotbale, tak v jakémkoli jiném sportu. Je tedy v rukách sázkových kanceláří přistupovat k bonusům a sponzoringu zodpovědně a dbát na zdravou míru promo akcí.

Zdroj: premierleague.cz
Info! Pouze registrovaní a přihlášení uživatelé mohou přidávat a reagovat na komentáře.

TABULKA TOP 5

Návrat do minulosti: Parádní volej Van Persieho do sítě Charltonu

Návrat do minulosti: Gólová přestřelka na Anfield Road s Arsenalem