Výsledky 5. kola

Výsledky 5. kola

23.09.2012 | autor: premierleague.cz | Diskuse (233)

Sestavy a základní informace k aktuálnímu kolu anglické Premier League.

Swansea City - Everton 0:3
Branky: Anichebe 22, Mirallas 43, Fellaini 82
ŽK: Rangel, Williams, Ki, Michu, Dyer - Osman
ČK: Dyer 58
Diváci: 20,464
Rozhodčí: Anthony Taylor

Swans: Vorm, Rangel, Tate (Britton 55), Williams, Davies, Ki, De Guzman, Michu, Hernandez (Dyer 46), Routledge, Graham (Shechter 72).
Lavička: Tremmel, Monk, Moore, Tiendalli.

Toffees: Howard, Neville, Heitinga, Jagielka, Baines, Osman, Pienaar (Oviedo 86), Coleman, Fellaini (Gueye 86), Mirallas (Naismith 71), Anichebe.
Subs: Mucha, Distin, Vellios, Duffy.

Chelsea - Stoke City 1:0
Branky: Cole 85
ŽK: Oscar, Luiz - Adam
Diváci: 41,112
Rozhodčí: Michael Oliver

Blues: Čech, Ivanovic, Luiz, Cahill, Cole, Mikel (Lampard 81), Oscar, Ramires, Mata (Terry 88), Hazard (Moses 61), Torres.
Lavička: Turnbull, Romeu, Azpilicueta, Bertrand.

Potters: Begovic, Huth, Shawcross, Cameron, Wilson, Kightly (Etherington 71), Adam (Owen 64), Whelan, Nzonzi, Walters, Crouch (Jones 75).
Lavička: Sorensen, Whitehead, Upson, Shotton.

Southampton - Aston Villa 4:1
Branky: Lambert 58 a 90+5 pen, Clyne 63, Clark 72 og - Bent 36
ŽK: Clyne - Vlaar, Lichaj, Guzan
Diváci:
Rozhodčí: Jon Moss

Saints: Gazzaniga, Clyne, Yoshida, Fonte, Fox, Puncheon, Schneiderlin, Steven Davis, Lallana, Lambert, Ramirez.
Lavička: Kelvin Davis, Rodriguez, Ward-Prowse, Do Prado, Richardson, Mayuka, Seaborne.

Villans: Guzan, Lowton, Vlaar, Clark, Lichaj, Holman, Ireland, El Ahmadi, Bannan, Bent, Benteke.
Lavička: Given, N´Zogbia, Agbonlahor, Westwood, Bowery, Weimann, Bennett.

West Bromwich Albion - Reading 1:0
Branky: Lukaku 71
ŽK: Yacob
Diváci: 23,854
Rozhodčí: Chris Foy

Baggies: Foster, Jones, McAuley, Olsson, Ridgewell, Morrison (Long 64), Mulumbu, Yacob, Brunt, Gera (Dorrans 69), LukaKu (Rosenberg 77).
Lavička: Myhill, Jara, Dawson, Fortune.

Royals: McCarthy, Gunter (Robson-Kanu 79), Gorkss, Pearce, Shorey, McCleary, Gurthrie, Leigertwood, McAnuff, Pogrebnyak (Hunt 68), Le Fondre.
Lavička: Taylor, Karacan, Church, Cummings.

West Ham United - Sunderland 1:1
Branky: Nolan 90+3 - Fletcher 9
ŽK: Reid, Jaaskelainen - Gardner
Diváci:
Rozhodčí: Lee Mason

Hammers: Jaaskelainen, Demel, Collins, Reid, O´Brien, Diame, Noble, Nolan, Vaz Te (Jarvis 57), Cole (Maiga 77), Taylor (Benayoun 57).
Lavička: Henderson, McCartney, Tomkins, O´Neil

Black Cats: Mignolet, Gardner, O´Shea, Bramble, Rose, Larsson (Vaughan 62), Colback, Cattermole, McClean, Sessegnon (Campbell 71), Fletcher.
Lavička: Westwood, Wickham, Kilgallon, Meyler, Saha.

Wigan Athletic - Fulham 1:2
Branky: Kone 90+1 - Rodallega 31, Duff 68
ŽK: Hughes, Sidwell, Baird
Diváci: 19,284
Rozhodčí: Lee Probert

Latics: Al Habsi,Boyce (McManaman 77),Caldwell (Miyaichi 76), Ramis, Figueroa, Beausejour, McCarthy, Watson, Gomez (Boselli 62), Maloney, Kone.
Lavička: Pollitt, Jones, Crusat, McArthur.

Cottagers: Schwarzer, Riether, Hughes, Hangeland, Riise, Duff, Baird, Sidwell, Kacaniklic (Ruiz 59), Berbatov, Rodallega (Briggs 88).
Lavička: Stockdale, Kelly, Kasami, Petric, Karagounis.

Liverpool - Manchester United 1:2
Branky:
Gerrard 46 - Rafael 51, Van Persie 81 pen
ŽK:
Reina - Scholes, Van Persie
ČK: Shelvey 39
Diváci: 44,263
Rozhodčí: Mark Halsey

Reds:
Reina, Johnson, Kelly, Skrtel, Agger (Carragher 80), Allen, Shelvey, Gerrard, Sterling (Henderson 66), Borini (Suso 46), Suarez.
Lavička: Jones, Enrique, Sahin, Assaidi

Red Devils:
Lindegaard, Rafael (Welbeck 89), Ferdinand, Evans, Evra, Carrick, Giggs, Valencia, Kagawa (Hernandez 81), Nani (Scholes 46), van Persie.
Lavička: De Gea, Anderson, Cleverley, Buttner.

Newcastle United - Norwich City 1:0
Branky:
Ba 19
ŽK: Tiote - Howson
Diváci: 49,402
Rozhodčí: Neil Swarbrick

Magpies:
Harper, Perch, Williamson, Steven Taylor, Santon, Ben Arfa (Shola Ameobi 85), Anita (Tiote 76), Cabaye, Gutierrez, Cisse (Obertan 70), Ba.
Lavička: Elliot, Bigirimana, Sammy Ameobi, Tavernier.

Canaries:
Ruddy, Russell Martin, Barnett, Bassong (Turner 8), Garrido, Snodgrass, Howson, Johnson, Surman (Jackson 82), Hoolahan, Morison (Holt 70).
Lavička: Bunn, Pilkington, Ryan Bennett, Tettey.

Tottenham Hotspur - Queens Park Rangers 2:1
Branky:
Faurlin 60 og, Defoe 61 - Zamora 33
ŽK: Granero, Dyer
Diváci: 36,052
Rozhodčí: Phil Dowd

Spurs:
Friedel, Walker, Gallas, Vertonghen, Bale, Lennon (Huddlestone 88), Sandro, Dembele, Sigurdsson (Caulker 46), Dempsey (Townsend 90), Defoe.
Lavička: Lloris, Dawson, Falque, Mason.

Hoops:
Julio Cesar, Onuoha, Nelsen, Hill, Bosingwa (Dyer 3), Wright-Phillips (Mackie 77), Faurlin, Granero, Park, Hoilett, Zamora (Cisse 73).
Lavička: Green, Diakite, Derry, Ehmer.

Manchester City - Arsenal 1:1
Branky:
Lescott 40 - Koscielny 82
ŽK: Javi Garcia
Diváci: 47,318
Rozhodčí:
Mike Dean

Citizens:
Hart, Zabaleta, Kompany, Lescott, Clichy, Javi Garcia, Toure, Silva, Sinclair (Rodwell 46), Aguero (Balotelli 85), Džeko (Tevez 68).
Lavička: Pantilimon, Kolarov, Barry, Nastasic.

Gunners:
Mannone, Jenkinson, Koscielny, Mertesacker, Gibbs, Ramsey, Diaby (Giroud 71), Arteta, Cazorla, Gervinho (Coquelin 90), Podolski (Walcott 72).
Lavička: Martinez, Andre Santos, Oxlade-Chamberlain, Djourou.

 

premierleague.cz

 

 

Sdílet článek s přáteli na Facebooku

Pokud jste narazili na chybu v článku, ohlašte ji na email redakce@premierleague.cz

Zpět na homepage Archiv aktualit Vytisknout
 

Diskuze - počet příspěvků (233)

PŘIDAT NÁZOR

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit.

Pokud nejste registrovaným uživatelem, můžete se zaregistrovat zde.

20:45 26.09.2012 

ja síce vôbec nemám chuť znovu sa zapojiť do tejto diskusie, ale slová diskutéra Cahilla sa nesporne zapíšu zlatým písmom do dejín tohto webu. takže:

"ty týmy většinou byly rozložené (Arsenal, Tottenham) nebo proti vám podali výkon hrubě pod hranicí možností (Fulham, Aston Villa, Wolves).. naštěstí přišel Newcastle, Everton nebo Wigan, kteří ukázali vaši pravou sílu."

odstrašujúci príklad tak monštrózneho nezmyslu, že aj Milda bledne závisťou. úprimne dúfam, že autor tohto výroku, jedného z najdebilnejších, aké sa tu kedy objavili, si už aspoň v malej miere uvedomil svoje šliapnutie do hovienka. nepríjemné je to, (ako múdro poznamenal jeden z diskutujúcich) že forma autorových textov vyznieva na prvý pohľad docela seriózne a uhľadene a pritom neustále kúsok po kúsku podsúva čoraz demagogickejšie totálne hlúposti. navyše sa tvári ako panenka mária na výročnom zraze pracovníkov charity.

takže Everton, ktorý je schopný poraziť kohokoľvek nám ukázal našu pravú silu. ja si skôr myslím, že v hľadisku bola prítomná skupinka zaplatených rytierov Jedi, ktorí svojimi duševnými schopnosťami dodávali SILU hráčom Evertonu. tak ale to sa potom ťažko hrá proti takejto SILE. a čo ten Wigan? komu ten ukázal svoju silu? nie náhodou všetkým klubom, s ktorými hral v druhej polovici sezóny? však tí by vtedy porazili výber Brazílie z roku 1962 na čele s mladým Pelém. prípadne ak zavrhneme túto možnosť, natíska sa otázka, či hráči United v tomto zápase nepodali náhodou "výkon hrubě pod hranicí možností"

čo tu máme ďalej, aha, napr. Fulham. neplánujete náhodou účinkovanie v silvestrovskom programe Zděnka Izera? a čo City a Chelsea? proti ním samozrejme nikto nepodal počas celej sezóny výkon pod hranicou možností. čo to je vlastne za slovné spojenie? to si akože hráči pred zápasom povedali "serme na to hoši, včera som sa v kuchyni nadýchal nejakého smradu a bolia ma semeníky?". no proste absolútna kopa nezmyslov, ktoré nemajú obdoby. škoda, že fans United ako marcel, manuboy ale mufan sem píšu čoraz menej. začína to tu vyzerať ako na predvolebnom mítinu Združenia robotníkov Slovenska. ale moc sa nečudujem, človeka to vyčerpáva bojovať s ľudskou hlúposťou :)

Tento názor se líbí 32 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

10:43 27.09.2012 

Jak jsem psal po prvním kole - letos sem tam něco napíšu o united, rýpnu si do liverpoolu apod. Reagovat na Mildu, Cahilla a spol nebudu. Je to zbytečný. Soudný člověk si udělá obrázek sám. Pro ty méně chápavé jsi to moc hezky rozepsal - ztotožňuju se s tvým příspěvkem naprosto.

Tento názor se líbí 31 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

13:22 25.09.2012 

tkze si to zhrnme.utd sa nepomaha.....tato sezona
www.youtube.com/.../
www.youtube.com/.../
www.youtube.com/.../
farm9.staticflickr.com/.../...
a na zaver legenda menom Riley
http://youtu.be/mM747L9Wf8M.....
takze su to len bezne omyly sudich......skoda ze v drvivej vacsine sa mylia tak ako maju....

Tento názor se líbí 37 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

13:25 25.09.2012 

pastni to znova, nějak to nefunguje

Tento názor se líbí 34 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

14:57 25.09.2012 

uf, na toto fakt nemam zaludok ...

mimochodom, rad by som poznal statistiku kolkokrat nafilmoval penaltu Rooney a kolkokrat ju nafilmoval Suarez

a potom kolkokrat bol faulovany vo vapne jeden aj druhy hrac a kolkokrat z toho penalta nebola

kludne spriemerujte podla poctu zapasov, ci odohratych minut, keby nejaky myslitel vytahoval dobu odohratu v EPL a argument: "Rooney toho logicky nafilmoval 100x viac, kedze tu hra uz 10 rokov"

tesim sa na den, ked nebudu ludia natolko zaslepeni a budu rozlisovat medzi spinavym diveom, viz Rooney - Campbell, bez akehokolvek kontaktu a prihratim po jasnom faule - viz napr niekolko mozno az likvidacnych zakrokov na Reyesa, Colea a podobne, z videa #1

inak viem, ze na mna cottager nereaguje, zvlast ked mam pravdu a on sa myli, ale v podstate som rad ako suhlasil s tym, ze LFC mal kopat penaltu po faule na Suareza - on bol totiz jediny, kto sa dotkol lopty (Peter tvrdil, ze o penaltu neslo, kedze sa lopty dotkol obranca united, v com sa vsak mylil - mozne dohladat v diskusii)

pekny den, aj ked mi ho to prve video takmer skazilo ;)

Tento názor se líbí 34 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

15:03 25.09.2012 

Jak člověk, který brání špínu Suareze jak vlastní dítě, může člověk reagovat? :-))

Co se týče reakcí, pokud má někdo pravdu, proč reagovat? Už takhle je to tu "přecottagerováno".. reaguji, když nesouhlasím, nebo případně když vím, že to vyloženě nemá cenu... pořád jsem záznam neviděl, tudíž nevím. Důvěrohodnost tvé osoby je nulová, takže si počkám na názor důvěryhodnějších osob nebo až se k záznamu dostanu..

Tento názor se líbí 29 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

15:58 25.09.2012 

v com je pre boha Suarez horsi ako spomenuty Rooney? aky je medzi nimi rozdiel? jedine v tom, ze jeden je vacsi psychopat ako ten druhy, ze je ikonou narodneho timu, ktory tak tupo obhajujes a ze je Anglican :)

presne tak ako tu niekto vytiahol pripad Eduardo ... ci je biely/cierny/hnedy/zlty ... to je jedno ... podstatne je, ze nie je "nas" ... a potom tu usporiadame takyto "hon"

k druhej casti: nie, to nesvedci o mojej nedoveryhodnosti, ale o tvojej obmedzenosti ... zaznam som videl, tak ako mnozstvo ludi, ktori ti to tu napisali; ked stale zastavas tento nazor, povazujes za nedoveryhodnych aj ich; stavil by som sa ale, ze niekolko tychto ludi sa objavi na zraze a budes s nimi jedna ruka ;)

Tento názor se líbí 14 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

16:16 25.09.2012 

Ty jsi hrozně natvrdlej, co se týče i té druhé části. Evidentně neumíš česky, jelikož to není poprvé, kdy mluvíš zcestně, respektive vůbec nevíš, co jsem napsal, nebo čteš jen to, co se ti zlíbí a zbytek pod dávkou tvých emocí nevnímáš.. Ale proč se namáhat, vždyť to je už takhle měsíce a to nemyslím reakce na mě, ale na ostatní.

Tento názor se líbí 16 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

16:13 25.09.2012 

"v com je pre boha Suarez horsi ako spomenuty Rooney? aky je medzi nimi rozdiel? jedine v tom, ze jeden je vacsi psychopat ako ten druhy, ze je ikonou narodneho timu, ktory tak tupo obhajujes a ze je Anglican :)"

To jsi vycucal kde? :-D Od prvního slova do posledního tradiční žvásty..

Tento názor se líbí 16 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

16:55 25.09.2012 

obhajujes/uctievas//zastavas sa ... netvrdim, ze nedokazes byt voci narodnemu timu kriticky, skor naopak, ale pokial sa jedna o nejaku citlivu debatu, tak robis na ligovej urovni obrovske rozdiely medzi domacimi hracmi a cudzincami

tak tolko pruserov a prepinakov na ihrisku kolko mal Rooney ... disciplina mizerna v minulsti ...

pritom bol na neho tlak akurat v ramci ocakavani; co sa tyka Suareza tak k ocakavaniam pridaj celonarodnu nenavist povzbudzovanu tymi "pravymi neomylnymi vsevediacimi fanusikmi", ako si samozrejme ty ...

ked simuluje Eduardo, Formica ci Suarez, su to zbastardeni privandrovalci z juznej ameriky ... ked simuluje Young, Nani, Rooney a dovoli si tu niekto kritizovat, je to okamzite hon na manchester ... akakolvek kritika na manchester je problem, presne ako povedal Milda, hranici to s paranojou

a paradoxne ManU je posledny tim, ktory by potreboval zastavat v takychto veciach

Tento názor se líbí 15 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

18:35 25.09.2012 

S paranojou dost hraničí tvůj příspěvek. Protože, když Young, Valencia, Wellbeck nebo kterýkoliv gizd z united divne tak ho tu kritizujou i fanoušci utd. To jen tak na okraj :-)

A na okraj si najdi i cottageruv blok o nejoblibenejsich hracich, tam snad nebyl žádný ostrovní hráč.

Tento názor se líbí 32 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

20:33 25.09.2012 

tak este raz aj pre teba Santi: ja nehovorim o jeho oblubencoch (logicky nebude mat za oblubenca niekoho "poskvrneneho" ;)) ... ked je niekde nejaky extrem, ci uz podla subjektivneho alebo verejneho hodnotenia, cudzinec si to zlizne od fanusikov tisicnasobne viac

jasne, jasne, tak ako si kazdy sudny fanusik prizna, ze Shelvey nemal dostat CK a ze Johnson Valenciu nefauloval :D precitaj si este raz diskusiu, je tu par "Mufanov" co ta vyvedu z omylu

Tento názor se líbí 15 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

21:25 25.09.2012 

Vyjímka potvrzuje pravidlo. Ignoruj ignoranty a bude ti lépe :-)

Tento názor se líbí 28 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

17:29 25.09.2012 

Kde proboha mluvím o Rooneym? Ty tu debatuješ sám se sebou celou dobu. Jinak co se týče cizinců, mylsím, že jsem v jednom blogu napsal dost - z mých nejoblibenějších hráčů bylo více cizinců než Angličanů..

Jinak já uruguyajce mám rád, vždycky jsem jim fandil, takže opět nevím, o čem to zvatláš..

Víš o mých názorech hovno, ale pořád sem píšeš své teorie :-) a vše dokončíš nějakou paranojou, přitom z tebe mají prdel i samotní fans Liverpoolu.

Tento názor se líbí 30 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

17:33 25.09.2012 

Coates- nemám proti němu nic
FOrlan - výtečný hráč, fandil jsem mu. Mám rád tyhle zabijáky
Gonzalez - neutral
Lopez - neutral
Martinez - neutral
Pandiani - můj oblíbenec
Paz - nepamatuji si
Pouso - nepamatuji si
Poyet - borec, kterýmu fandím ještě nyní, byť s ním v něčem nesouhlasím
Ramirez - neznám zatím
Silva - toho jsem žral na MS02
Sorondo - tomu jsem přál
Suarez - kokot

toť můj výčet uruguayjců v PL. Ano, nesnášim cizince!!!!!!!!!!!!!

Tento názor se líbí 14 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

17:54 25.09.2012 

ja neviem o com hovorim? :D ja som sa ta pytal nieco konkretne na Uruguajcov? :D ja som tu vytahoval tuto narodnost? :D mna to vobec nezaujima clovece, mam na haku ku komu prechovavas naklonnost

ja sam som vytiahol Rooneyho, pre porovnanie a pytal som ta na neho :D a ja neviem citat :) - totiz ikona, obcasny kapitan, ANGLICAN, top domaci hrac, moze byt akykolvek, akykolvek ...

a Suareza som vytiahol po tom co ho tu vytiahlo par ludi v suvislosti s tym, ze simuloval - bol faulovany pricom mal LFC kopat penaltu = nie, experti a hateri z pl.cz povedali, ze je vyjebany simulant, napriek tomu, ze rozbor toho okamihu hovori nieco ine; dostal do krku laktom od Ferdinanda - nie, experti a hateri z neho spravia simulanta, pretoze ho to nemohlo tak boliet

a snazia sa obratit temu na neho - ano, urcite si cely svet z tohto zapasu zapamata to, ze Suarez simuloval niekedy pred styrmi mesiacmi :)

ano, budem sa ho tu zastavat neustale, pretoze prave kvoli takym haterom, viz jeho spravanie, prihravanie subojov, udajnemu rasizmu vydrzal a to zastavanie si zasluzi

niekto iny by sa davno zdekoval, ci uz kvoli nizkym ambiciam klubu (tak to vyzeralo a moze vyzerat aj v ociach samotnych hracov), ci kvoli tomu honu na jeho osobu

ano, dalsia obrovska ikona sa vyrovnava s tlakom inak, zahodi reprezentaciu na klinec; a pritom si za svoje doterajsie problemy moze viac ako tento podla teba "kokot"

elitar no ...

Tento názor se líbí 31 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

22:32 25.09.2012 

To je samá sračka, co ty píšeš, že to nejde ani reagovat :-)

Tento názor se líbí 23 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

17:12 25.09.2012 

tymi poslednymi dvoma odstavcami si to dokonale zabil...vsimas si do akej diskusie to pises? kde kopa ludi kyda na united (viac ci menej kvoli chybam rozhodcov). myslim ze co sa younga, naniho, rooneyho, welbecka (dosad koho chces z united, na kazdeho urcite "nieco" najdes ;) ) tak tu tiez toho bolo extremne vela. vlastne jedine co sa preberalo za tu dobu co sem chodim tak isto ako nejaka situacia okolo united bolo chelsea-spurs a gol negol v FA cupe. a ty sa divis preco sa fans united ohradzaju voci (neopravnenej) kritike? no jednoducho pretoze tunajsi experti by najradsej videli united niekde pod football league (mam z toho taky pocit obcas, aj ked neviem o co im ide, ci im fakt nejaky fan utd prebral manzelku alebo co).

a ta posledna veta - hm? nemyslis ze kazdy klub potrebuje zastavanie tak nejak na rovnakej urovni (akej, to uz necham na teba, to je nakoniec jedno)?
ved sam pises aka je tu paranoja ohladne antiunited "hnutia" a v podstate sam reagujes presne v takomto duchu? ved to je az smiesne.

Tento názor se líbí 33 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

17:59 25.09.2012 

odpovedou ti je to co som ohladom Suareza odpisal cottagerovi - smiesna je nenavist celej futbalovej verejnosti voci nemu

nikomu nekazem aby ho uctieval, zboznoval, ale na ostrovoch nebol snad nenavidenejsi futbalista ... a preco pre boha?

kazdeho vec, no je rozdiel medzi nesympatickostou a nenavistou

nechcem si predstavit ako by to tu vyzeralo, keby bol okrem toho vsetkeho este golovy, to by uz vacsina naozaj praskla :)

btw, ja som ten tvoj united riesil akurat tak prave v suvislosti s minulorocnymi Youngovymi hereckymi vlozkami a prave tento vikend. takze to na mna nevytahuj, dik

Tento názor se líbí 14 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

19:18 25.09.2012 

preco? ja ti neviem, ale niekto kto v kazdom alebo skoro kazdom zapase padne aspon raz a je to sposobene prinajlepsom nahlym zemetrasenim (a teraz pozor, nehovorim ze hraci united su svati, nie, nikto nie je svaty), jebne parkera do brucha (tusim do brucha to bolo) evidentne umyselne a este chce tvrdit ze on nic, on muzikant (a dalsie lahodky z minulosti ako ten jeho kusnutie do ramena za ajax a podobne), no tak mi prepac, ale takeho cloveka fakt nemozem inak len nenavidiet, pretoze nielen ze nijako neobohacuje podla mna najlepsiu ligu na svete, ale este podnecuje ludi k zbytocnym hadkam a podobne. keby bol kvalitnejsi utocnik, zrovnal si to v hlave a nerobil hovadiny, tlieskam mu, lebo liverpool by si takeho uz konecne zasluzil, aby bojoval o titul. takto prepac, ale mam ho za totalneho kokota a budem ho nenavidiet aj nadalej.

Tento názor se líbí 27 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

20:31 25.09.2012 

toto je ta do neba volajuca zaslepenost a hlupost ... opakujem po tisici krat, a verim, ze posledny:

ked niekoho faulujes a on tomu prida, neznamena to, ze si ho nefauloval.

beriem to, ze mate utkvelu predstavu o tom, ze EPL je najkontaktnejsia, najtvrdsia, najatraktivnejsia liga, ze sa v nej nepiskaju tvrdsie suboje a podobne

no su hraci, ktori na sebe zacitia ruku alebo nohu a padnu ... to je ich naturel, stavil by som sa, ze doma ci aj v holandsku to dokonca trenovali

zeby ale v kazdom zapase predvadzal taketo veci napr:
https://www.youtube.com/watch?v=zm5-zLu8S9U
... tak to nie ...

zacal zle, ludia ho za to znenavideli, potom ho postihla kauza Evra (pre mna rozhodnutie a trest najvacsia absurdnost v sporte za minuly rok) ... vratil sa nabudeny, naspeedovany ... kopol v suboji Parkra a opat sa o nicom inom nehovori, iba o tom, ze je to okrem najvacsieho simulanta aj najvacsi zakerak

keby si mal spocitat taketo vypadky neustale spominaneho Rooneyho (no kto je lepsi priklad?), neviem kde by si sa zastavil.

Tento názor se líbí 29 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

21:17 25.09.2012 

opytam sa teraz tak trocha ako stefan hrib: cize kedze niektori hraci su vychovani tak aby po tom co zacitia ruku ci nohu spadli, tak im to mame prepacit, chapem to spravne?

lebo nic ine som sa tu vlastne nedocital. okrem toho ze ho porovnavas s rooneym, coz je vlastne uplne odveci, preco ho chces neustale porovnavat s niekym? pretoze ked ho (a jeho ciny) vidis samostatne, mohol by si konecne dojst na to aky je to vlastne zmrd?

a pokial chces porovnavat tak az dokaze to co dokazal rooney v svojom klube, tak sa mozme bavit o nich a porovnavat ich, po akejkolvek stranke.

ja nemam problem priznat ze (dopln hraca X z united) je zmrd, lebo toto toto toto. ano, cantonu mozem povazovat za zmrda v momente ked kopne fanusika. ano, keana mozem povazovat za zmrda v momente ked haalanda umyselne fauluje. ano, younga mozem povazovat za zmrda (o to vacsieho ze este v klube nic nedokazal) ked nafilmuje dve penalty. a rovnako povazujem za zmrda aj mozem povazovat mileho pekneho luisa za zmrda. za co som ti tu uz napisal a opakovat sa mi to fakt nechce.

Tento názor se líbí 11 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

13:27 26.09.2012 

nikde netvrdim aby ste im to prepacili, no unavuje ma neustale citanie toho ako je Suarez jediny clovek, ktory nici anglicky futbal ... tak to totiz vyzera

ale ok, beriem, mas pravdu s tou druhou castou

Tento názor se líbí 12 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

21:18 25.09.2012 

ta predposledna veta mala byt "a rovnako za zmrda mozem povazovat mileho pekneho luisa." aby nedoslo k nedorozumeniam :)

Tento názor se líbí 28 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

16:10 25.09.2012 

nehladiac na diskusiu by som na prvu vetu odpovedal ze rooney je jednoducho lepsi a omnoho golovejsi utocnik :D

Tento názor se líbí 11 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

16:46 25.09.2012 

to vobec nepopieram, v tejto diskusii je to vsak irelevantne

Tento názor se líbí 32 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

13:37 25.09.2012 

ten první odkaz (Arsenal), to je klasika z nejklasičtějších, to by se mělo pouštět jako instruktážní video ovlivnění zápasu, společně s tím z neděle

Tento názor se líbí 29 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

13:41 25.09.2012 

mozno si to helsey pustal pred zapasom:)
bez fanusikovskych okuliarov.je 5te kolo utd kopali 3pencle a vsetky sporne...nahoda? mozno....

Tento názor se líbí 29 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

11:12 25.09.2012 

tady přeci nikdo nechce žádné omluvy nebo uznání - většina zdejších fans se tu prostě shodla na tom, že Halsey je kokot, hrubě ovlivnil zápas, poškodil LFC, někteří si ještě vzali na paškál Fergusona, za jeho prohlášení a to je vše

že to někteří fans MUTD nekousnou a pořád musí něco vyvracet a rozporovat, to už je jejich vlastní problém

Tento názor se líbí 30 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

11:40 25.09.2012 

Jj pěkně jsi to zjednodušil, aby to vypadal pěkně.. jen to není celá pravda... no koneckonců mě tady překvapuje, že je pořád 90% příspěvků o United.. když se pomůže jiným týmům, je tu max jeden dva příspěvky.. Když United, tak si tu vylévá srdíčko každý... to je to, oč tu běží.. navíc fans United sami přiznali, že Halsey jim pomohl.

Tento názor se líbí 28 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

13:00 25.09.2012 

ale prosím Tě, kdo tu třeba letos něco psal o United?
zatím se tu řešila hlavně Chelsea a její penalty

nemůžeš se divit, že k největšímu taháku kola, kdy je jasně lepší tým zcela zaříznut a díky tomu vyhraje soupeř, je zároveň největší diskuse plná emocí, kde se ty momenty řeší


a jestli Ti připadá, že se tu o United diskutuje nějak často, tak to zřejmě bude tím, že právě v těch důležitých zápasech, proti silným soupeřům, se jim pomáhá pravidelně (loni Chelsea 2x offside, 1 vymyšlená penalta; Mcity v FA Cupu nesmyslná červená pro Kompanyho)

Tento názor se líbí 14 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

13:20 25.09.2012 

Vždyť to je týden co týden.. penalty Chelsea? Kdo tu řešil? Vždyt byli oprávněné, to maximálně padlo něco vtipného, ale ani o tom pořádně nevím..

Je mi jasné, však jsem psal, že chápu důvody frustrace, sám jsem byl nasranej hodně a modlil jsem se, aby ten holandskej debílek tu penaltu nedal.. ale zpětně beru více komedii názory než to co se dělo na hřišti. Halsey to posral, ale sere to každý rozhodčí po celém světě kolo co kolo, Wigan prohrál taky kvůli rozhodčímu a nic nikde ani vidu, ani slechu.

Ještě ti chybí dodat, v jakých zápasech byli United poškozeni, respektive kdy se pomohlo zase ostatním. Ale to ti chybí vždycky, proto nad tvými názory se dá většinou jen pousmát. Ale ty aspoň od některých tvrdíš, že nejsi objektivní, ani si na něj nehraješ, tak to u tebe beru :-)

Tento názor se líbí 11 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

13:24 25.09.2012 

Wigan prohrál taky kvůli rozhodčímu a nic nikde ani vidu, ani slechu.


však jo, protože ten zápas téměř nikoho nezajímal, to je logické



mně by nedělalo problém uvést zápas, kde byli United poškození, ale bohužel si jich moc nepamatuju - jen Newcastle z loňska a pak branku Drogby z offsidu z před dvou sezon, která sladce rozhodla o titulu

Tento názor se líbí 14 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

13:26 25.09.2012 

Je jasné, že to nikoho nezajímé, ale je taky jasné, že chyby jsou všude, tak proč je Halsey kokot a ostatní ne? Všichni jsou kokoti, protože to jsou lidi a ti chybují.. Zápas co zápas!

Tento názor se líbí 34 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

13:30 25.09.2012 

počkej a kdo říká, že ti ostatní nejsou kokoti? :)

tím, že tvrdím o Halseym, že je zmrd a kokot, tím přeci nepopírám, že to mohou být i ostatní, jen prostě o tom nic nevím/nezajímá mě to, tak se k tomu nevyjadřuju

Tento názor se líbí 29 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

13:34 25.09.2012 

No mě to přijde jako hon na něho (tím se ho nechci zase zastávat, za tu červenou bych mu dal nějaký trest), ale ok... musím holt brát, že ty se budeš furt vyjadřovat zejména k United :-) i když zrovna tebe beru dlouhodobně chladně..

Tento názor se líbí 19 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

14:33 25.09.2012 

Dokážu pochopit chybu rozhodčího, ale pro Helsey nemám ani jednu polehčující okolnost. Jasně věděl, co za utkání bude pískat - nikdo nevypustí souboj, bude se hrát nadoraz a bude spoustu kontaktů ve vápně. Nikdo nechtěl viděl ovlivněný zápas červenou kartou nebo nějakou lehkou penaltou. A on stejně první ostřejši faul (navíc oboustraně tvrdý) vyhodnotí červenou kartou pro Liverpool. Do té chvíle nevytáhl žádnou jinou kartu, naopak nastavil určitou hranici když nedal žlutou za Shelveyho první poměrně tvrdý souboj. Penalta úplně to stejné. Žádný úmysl, jen letmý dotek a on ji stejně foukne. Prostě situace, které by zkušený rozhodčí měl zvládat.

Tento názor se líbí 28 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

14:53 25.09.2012 

Ano, měl by, ale realita je jiná. Každý rozhodčí v každé soutěži chybuje pravidelně, v malých i ve větších zápasech, při nichž jsou pod větším tlakem. Je jedno, jaký to rozhodčí je, každý má za sebou špatná utkání. Kolikrát já jsem si mohl stěžovat na rozhodčí...

Jinak rozhodčí jsou nabádání právě v těchto zápasech udržet hráče při uzdě. Neříkám, že je to dobré, ale vždyť ty redky v takových zápasech padají pravidelně a často (dle mého) neprávem. Obecně padají v PL rok od roku více červených, kterých se mi nezdá. Teď dost pravidelně. Derby nebylo výjimkou.

A co hlavně, rozhodčí nemají opakované sestřihy. Já třeba viděl penaltu zprvu jasnou, protože tam Johnson vlétl jak utrženej vagon. U té červené jsem říkal okamžitě, že je to kretén, když si nejprve sáhl na tu kapsu a já věděl, že utkání zkurví... ale prostě už PL sleduji dost dlouho, abych věděl, že se dnes dávají redky skoro za každý skluz a že PL není taková jako dříve. Bohužel. Hráči o tom vědí. Před sezonou je každý s tím seznámem.

Jak říkám, škoda, že tu není video, byl by klid. A nebo, jak jsem psal už xkrát dříve, bych klidně červené zrušil a dával případně dodatečné tresty, protože tohle mě upřímně dost na fotbale sere. A to hlavně z důvodu, že většina červených je dnes neprávem, jsme toho svědky pravidelně.

Tohle derby nebylo ničím výjimečné v pohledu chyb. Problém vyřeší jedině video...

Tento názor se líbí 32 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

14:57 25.09.2012 

Jinak na nedokonalosti fotbalu je názorný příklad: skluz Shelveyho já nepovažuji ani za faul, mnozí by dali jen žlutou, četl jsem často i "oranžovou" a taky padaly názory, že to bylo na redku.. a teď si vyber, co je správně...

Tento názor se líbí 28 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

15:09 25.09.2012 

já bych to hlavně hodnotil tak, že "oba potrestat (pokud by tedy sudí chtěl trestat) stejně", že tomu tak nebylo, to mi vadí nejvíc

Tento názor se líbí 28 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

15:11 25.09.2012 

Nebo tak.. bohužel to je další věc, co mi na moderním fotbale hodně sere - vždycky se rozhodčí nechá ovlivnit tím, jak fotbalisté pláčou.. a plakal Evans, ne Shelvey...

Tento názor se líbí 33 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

15:05 25.09.2012 

v tomto s tebou absolutne suhlasim.shelvey bez karty.

Tento názor se líbí 26 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

12:01 25.09.2012 

Téměř jediní, kdo tu dva dny po inkriminovaném zápase, kdy už opadli emoce, píší o United, jsou fandové United. Vzhledem k tomu, co jsem v neděli viděl, se držíme pořádně na uzdě.

Tento názor se líbí 14 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

11:36 25.09.2012 

hej hej, vacsina sa zhodla, kaslat na to kto si co mysli, kedze sa vacsina zhodla :) krasy demokracie v praxi!

Tento názor se líbí 28 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

10:55 25.09.2012 

Ale musím dát za pravdu Cottagerovi. Čemu se divíme, když ta nenávist je tak obrovská. Vždyť oni si pořádně neumí užít ani vítězství s námi, jako v roce 2006 v FA cupu, kdy po našich fans házeli z horní tribuny hovna, který nasrali do kelímků. Pak dokonce napadli sanitku, ve které byl převážen Alan Smith s hrůzostrašnou zlomeninou.

Tento názor se líbí 34 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

09:25 25.09.2012 

To MOTD 2 jsem sem dal, aby bylo vidět, že existují i jiné názory než ty, které převažují tady. Jak jsem psal ve svém prvním komentáři k tomuto kolu (zápasu). Absolutně rozumím tomu, že někdo nesouhlasí jak s červenou (já s ní také nesouhlasím v rovině obecné) tak s penaltou (podle mě byla, ale chápu, že podle někoho nebyla).

Tento názor se líbí 29 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

10:19 25.09.2012 

oni to ale stejně nepochopí. Požadují od všech fanoušků United veřejnou omluvu, přiznání, že SAF ovládá FA, že Evra si vše vymyslel, že všechny tituly jsou koupené - to je totiž jediné možné vysvětlení neotřesitelných faktů, které mají v ruce.

Tento názor se líbí 34 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

10:32 25.09.2012 

Tak nenávist zaslepuje a ta nenávist je velká. To že se skoro v každém kole dějou chyby rozhodčích a že je to součástí fotbalu, se u United netoleruje. Když někdo pomůže United, je to tu napsané stokrát. Když někdo pískne proti nim, je ticho po pěšině. Ale to já chápu, dělají to tak všichni... Navíc tohle bylo hodně sledované utkání, hodně prestižní a ke všemu Reds byli lepší, takže ta frustrace jen a jen rostla. Sám jsem byl naštvaný a přál si výhru Liverpoolu.

Spíš mě dostává, když zase čtu, že FA nadržuje United, přitom jsme tu stokrát jasně ukázali fakta, že tomu tak není. Ale debil debilem zůstane, jinak to říct už nejde. A ještě otázečka? Nedával sem někdo náhodou loni nebo předloni tabulku, jak rozhodčí koho a koho obrali o body, případně pomohli? Tam United byli tuším až v druhé polovině tabulky. Od tohoto kola začínám tuhle tabulku budovat.. A rád sem s ním přijdu kdykoliv, kdy se hateři zase budou ozývat. I když ani fakta nestačí, jak se ukazuje častokrát..

Tento názor se líbí 29 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

10:34 25.09.2012 

I když ta tabulka stejně nebude přesná, jelikož jak tvrdím, rozhodčí víceméně i přes své chyby nemůžou tolik za to, jako neschopnost mnohých týmu skórovat nebo se nechovat při soubojích bláznivě. A navíc bude dle mých měřitel a jak se ví, já mám měřidla přísná :-))) Ale proč se o to nepokusit...

Tento názor se líbí 28 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

10:43 25.09.2012 

Ano, byla tady tabulka, která zohledňovala špatně posouzené situace, které přímo ovlivnily skóré utkání (např. penalty, offsidy, špatně odpískané rohy, ze kterých padl gol apod.). Podle té tabulky bychom byli mistr s náskokem asi 7 bodů - prakticky to znamenalo, že jsme chybami rozhodčích byli loni obráni o více bodů, než které nám rozhodčí "darovali". Jenže té tabulce se místní vysmáli - ona totiž nezohledňovala otočené auty nebo drobné fauly uprostřed hřiště :-D

Tento názor se líbí 37 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

11:46 25.09.2012 

To by mě zajímalo, kdo loni tvrdil něco o ovlivňování zápasů ve prospěch ManU? Nikoho takového si nepamatuju. (Možná po individuálních zápasech se řeklo, že tu sudí ManU pomohli (2x Chelsea), ale víc nic). Často jste hráli hovno, ale body jste nakonec vybojovali férově. Mě jen sralo, že ty týmy většinou byly rozložené (Arsenal, Tottenham) nebo proti vám podali výkon hrubě pod hranicí možností (Fulham, Aston Villa, Wolves).. naštěstí přišel Newcastle, Everton nebo Wigan, kteří ukázali vaši pravou sílu. To se ale opakuju a nemá o tom cenu dál hovořit.

Nicméně se nemůžeš divit, že se po neděli všichni fans (až na vás) čertí. Po pár minutách jsem vám dával tak 5% šance na vítězství. Liverpool byl lepší, vy jste nebyli schopni přelést před půlku, natož se dostat do nějaké šance. Pak přišlo rozhodnutí jasně ve váš prospěch, které otočil celý vývoj zápasu. K tomu ještě velmi jemná penalta, když byl podobný zákrok na druhé straně. Navíc tupé vyjádření Fergusona. Zeptej se sám sebe, co si po podobném zápase čekal?

Tento názor se líbí 32 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

12:31 25.09.2012 

Pamatuješ,jak tu byly názory,že si hraješ na objektivního,přitom píšeš neuvěřitelně tendečně pod maskou klidného fanouška anglického fotbalu? Škoda,že už tu diskuzi těžko najdu,protože se mi líbilo,jak ses obhajoval. :-)

Jen jsem si si na tu debatu vzpomněl po tomhle výplodu,který to ukazuje naprosto perfektně: "Mě jen sralo, že ty týmy většinou byly rozložené (Arsenal, Tottenham) nebo proti vám podali výkon hrubě pod hranicí možností (Fulham, Aston Villa, Wolves).. naštěstí přišel Newcastle, Everton nebo Wigan, kteří ukázali vaši pravou sílu."


Tento názor se líbí 32 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

12:52 25.09.2012 

no ale má pravdu předsedo, stačí si vzpomenout na průběh těch zápasů

Tento názor se líbí 30 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

13:00 25.09.2012 

Jj, zato proti ostatním hrají všichni vždycky v top formě, prohrávají ovšem ne kvůli smůle, ale kvůli tomu, že Chelsea, Citizens a další předvádějí top výkony..

Nerad chodím k takovým slovům, ale ty vaše názory jsou s prominutím čůrákoviny :-) Tu vaší nenávist vůči United byste měli jít léčit, to už není normální... A nebo by měli všichni ostatní uznat, že všech 20 titulů bylo náhodných, ať je už konečně klid...

Tento názor se líbí 12 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

13:02 25.09.2012 

a neříkal si sám, že třeba letos hrál Fulham proti MUTD naprosté hovno?

Tento názor se líbí 11 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

13:16 25.09.2012 

No a co? Tak hrál hovno. Ze to ze dvou důvodů - United byli lepší a holt Fulham neměl svůj den. Jako neměl svůj den jiný tým, který hrál s Fulhamem a prohrál. Fulham hrál hovno taky s Chelsea a s dalšími, to je fotbal... to se děje kolo co kolo, u každého týmu. Nevím, co tu furt výmýšlíte za hovadiny. Přitom debilové nejste.

Tento názor se líbí 29 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

13:21 25.09.2012 

jaké hovadiny? Cahill prostě jen uvedl případ těch týmů, které proti United hráli hovno, resp. na které i hovno v podání United stačilo a pak uvedl týmy, které zahráli dobře a United porazili

suché konstatování, hledat v tom opět další nějaké anti-UTD spiknutí, to už smrdí paranoiou

Tento názor se líbí 14 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

13:26 25.09.2012 

Smrdí vaše názory, jelikož Cahill tam dodal, že Everton a spol ukázali kvality United.. což je píčovina největšího kalibru :-) Copak není logické, že kdo zahraje dobře, tak většinou vyhraje? A naopak když hovno, tak prohraje? Proti Chelsea hraje každý pořád suprově, ale prohraje, protože Chelsea je obrovsky silná? To samé Man City a další?

Kdyby jen konstaktoval, tak se nic neřekne, tak tu neříkej opět hovadiny, které se ti nehodí do krámu. Říkej tak, jak to je v celém znění.

Tento názor se líbí 31 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

13:33 25.09.2012 

naopak když hovno, tak prohraje?


vidíš a tohle právě v případě MUTD neplatí, proto mi ten tým tak vadí




naopak Ty bys neměl mně podsouvat věty, které jsem nikdy neřekl, pokud vím, tak do City se opírám dost často a nikterak v rukavičkách, u Chelsea tomu není jinak

Tento názor se líbí 29 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

13:36 25.09.2012 

Asi zavedu ještě tabulku, kdo vyhrál zápasy, v nichž měl prohrát, a naopak.. díky za inspiraci.. Bude to fuška, ale stojí to za to :-)

Tento názor se líbí 33 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

13:50 25.09.2012 

kdyžtak Ti jí budu doplňovat :D

Tento názor se líbí 26 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

12:16 25.09.2012 

beries mi to z jazyka.ja som nikde nepisal nic o fergussonovi,ani fa.len som poriadne nasrany tvrdil a stale tvrdim,ze ten kokot halsey zarezal LFC. a ked niekto tvrdi opak je obmedzenec,pripadne zaslepeny fanda utd.ktory berie vyhru za akukolvek cenu.uz som to pisal,nemam problem prijat prehru,ked je super lepsi,alebo aj stastnejsi,ale v nedelu to nebol ani jeden z tychto pripadov.v nedelu to bola vrazda v priamom prenose.

Tento názor se líbí 16 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

17:48 24.09.2012 

Podívejte se MOTD 2, tam se k zápasu vyjadřují.

Tento názor se líbí 34 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

18:16 24.09.2012 

Když jsem viděl ty dva odborníky - Lawrenson a Ljungberg, tak jsem to radši vypnul a na MOTD se ani nekoukal. Pak jsem se ani nedivil, když tam prý tvrdošíjně omílali, jak Evans při tom zákroku na Suareze nejdřív zahrál míč a o penaltu se jednat nemohlo. No stačilo se díval na pozápasové studio SkySports, kde to Gary Neville měl pod lupou a žádný kontakt s míčem tam nebyl, spíš ho kopl do kopačky. Sice nevím, co tam říkali dál, ale už jen z tohoto pohledu si nemyslím, že to byli schopni posoudit střízlivě. Btw. i ve studiu SkySports měli stejný názor na tu redku, kdy buďto oba nebo žádný, a že tam byli odborníci jiného kalibru.

Tento názor se líbí 34 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

18:20 24.09.2012 

rofl, presne sem chtel tohle napsat. ze kdyz uz se nekdo z verejne znamejch postavi, za spravnost rozhodciho rozhodnuti.. tak reknou, ze ten odbornik neni odbornik a bla bla. jak klasicky, pro mistni tendnencni zoufalce. proto to tu nema vubec vyznam. tady je 90% totalnich ubozaku, co nestoji za rec.

Tento názor se líbí 35 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

19:03 24.09.2012 

takže opět sem nebudeš chodit a příští kolo už Tě tady máme zas, nebo kdy k tomu konečně dojde?

Tento názor se líbí 35 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

20:58 24.09.2012 

kde si nabral dojem, ze mluvim na tebe nebo na kohokoliv z vas? vas nazor je pro me podstatnej jako hloubka marianskyho prikopu. takze pokud chces, muzes si precist vsechny moje nazory od doby, kdy jsem se tu s vama maniakama rozloucil a mozna uvidis, ze je to ciste adresny konkretnim osobam. nepodnecuju k diskusi. snaz se pochopit a bude ti lepe.

Tento názor se líbí 35 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

18:30 24.09.2012 

Když ten odborník plácá kraviny, tak z něj přeci nebudu uchcávat, ne? Ukázal bych ti video pozápasové analýzy Garryho Nevilla a Jamieho Redknappa, kde to do detailu rozebírají. Jak penaltu, vyloučení, tak zákrok na Suareze. Bohužel video už bylo odstraněno. To by mě zajímalo, proč jsem ubožák, když věřím detailně zvětšenému záznamu víc, než nějakému odborníkovi, který plácá do větru své nepodložené dojmy?

Tento názor se líbí 37 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

18:12 24.09.2012 

nechapu, co resis :) tady nikomu prece nejde o to jak to opravdu bylo, nebo melo bejt.

Tento názor se líbí 35 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

17:00 24.09.2012 

""Záložník James Milner letos nemá nejlepší formu a svou vinu na tom nese i zranění. "Má zraněný prst na noze a bolí ho to. Dnes jde ke specialistovi, poté uvidíme, co bude dál," řekl manažer Manchesteru City Roberto Mancini.""

Tak snad Bob jen nemlží.

Tento názor se líbí 31 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

16:57 24.09.2012 

fandové MU a ostatní fans nemohou za špatnou přestupovou politiku LFC.....je to tady samej odborník....jinak skluzy má posuzovat sudí individuálně co je mě známo...podívejte se někdy na bundesligu, tam nikdo nebrečí jak tady !!!

Tento názor se líbí 33 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

17:28 24.09.2012 

chyba ayreho,ze nechal helseyho utd......

Tento názor se líbí 19 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

13:42 24.09.2012 

Podle očekávání: místní fanoušci ManUn se ani nezastydí za včerejší špinavosti. Ve fandění již nelze hlouběji klesnout.

Tento názor se líbí 19 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

16:27 24.09.2012 

Upřímně, čekal někdo něco jiného? Pro mě jsou fans united snad ti nejzaslepenější vůbec

Tento názor se líbí 17 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

13:45 24.09.2012 

Jaké špinavosti?

Tento názor se líbí 31 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

20:29 24.09.2012 

No přece to United celé koupili ne? To je snad evidentní...

Tento názor se líbí 35 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

20:32 24.09.2012 

no jo vlastně, já se tak strašně stydím a všem fanouškům, zejména těm liverpoolským, se moc omlouvám, že fandím těmto špinavým taktikám, které má na svědomí Sir Alex, vám známý pod přezdívkou red nose.

Tento názor se líbí 15 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

11:39 24.09.2012 

zapas som priamo nevidel (teraz zostrih z MotD) a ked som si precital na nete priebeh, uz som mal pred ocami tunajsiu diskusiu a vid, nesklamala ma ;)

ad cervena - shelvey tam siel jak uplny bulo, evans tou druhou nohou nemohol zasiahnut shelveyho ani len nahodou. koliky proti lytku, pre mna osobne (ako milda hovorieva) oranzova.
ad penalta - velmi neprehladna situacia. neviem presne kde stal rozhodca, ale gratulujem mu k jeho zraku, ja som s tym mal velky problem aj po troch replayoch :D

a rozoberat nejake "penaltove" zakroky ako suareza sfuklo vo vapne, come on...sak ten hrac uz nemoze nizsie klesnut.

Tento názor se líbí 33 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

11:46 24.09.2012 

Nemůže níže klesnout? Ale může :) Až úmyslně brutálně zraní hráče nebo napadne fanouška v hledišti ve stylu kung-fu, pak se dostane na úroveň dvou bývalých HVĚZD ManUtd.

Tento názor se líbí 35 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

11:52 24.09.2012 

to ozaj chces argumentovat cantonou? :D keby svojho casu prestupupil do liverpoolu (akehokolvek klubu ktoremu fandis) tak je rovnako adorovany a nehovor ze nie :D

Tento názor se líbí 33 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

11:15 24.09.2012 

haha, raději to nečíst...

Tento názor se líbí 36 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

11:10 24.09.2012 

Je jasné, že LFC byli první půli jasně lepší a do vyloučení se dalo předpokládat, že zápas vyhrajou. Červená byla uplně "normální" ve smyslu běžná. Já s těmito červenými nesouhlasím. Někdy se potichu přešlo od červené za jasně definované obouhonohé skluzy na červené za tzv. nebezpečné skluzy. Co se týká penalty, tak tam Johnson zavadil o Valenciovu patu a pak mu zablokoval nohu bez šance hrát míč, ale rozumím tomu, že to pro některé fans penalta není. A jak tady někdo psal, že Valencia musí u fans MUFC klesnout, tak to by Suarez u fans LFC už ani neexistoval. Netrápí Vás, že Suarez, tam penalty simuloval celý zápas?!

Tento názor se líbí 39 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

11:46 24.09.2012 

Červená klidně, ale co ten Evans? To je oč tu běží, i Rodgers to tiskovce řekl: Okey, ale Evans tam šel úplně stejně a měl dostat červenou taky. Oni Gerrard, Rodwell nebo Kompany by mohli povídat, protože ti dostali rudou za mnohem směšnější zákroky. Taky se nabízí otázka, co Shelvey měl udělat? Zůstat na nohách a jít do souboje, tak mu Evans zláme obě dvě. Vypustit souboj, tak se zrovna může věnovat jinému sportu. Tak tam šel jako idiot, protože to jediné znamenalo, že se žádný hráč nezraní. Jen bohužel mu přitom přisedl nohu, Evans zařval víc a šel on musel ven.

Btw. dost to připomínalo souboj, do kterého šel minulý týden Huddlestone. Tomu byl třízápasový ban zrušen a mohl nastoupit hned v dalším zápase. Dle tohoto rozhodnutí FA se jednalo o chybu rozhodčího (naštěstí zápas ovlivnila jen minimálně), o stejnou chybu se zákonitě muselo jednat i v tomto případě (a jak moc zápas ovlivnila si každý udělá obrázek sám).

Tento názor se líbí 32 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

11:53 24.09.2012 

paradoxně hráči LFC tahle divná rozhodnutí sudích odserou dost často - před časem Soto vs. Felaini, taky tam šli oba stejně (Felaini možná ještě víc zákeřně) a červenou dostal hráč v červeném

Tento názor se líbí 34 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

09:09 24.09.2012 

nazor herbage fanouska arsenalu: teď jsem dokoukal sestřih, tak se také vyjádřím. Červená poprávu, Shelvey tam šel jak idiot, tak se nesmí divit. Furt budu radši, když se budou chránit hráči, než blbci a nešikové. Penalta dle mého ne, ale opět Johnson tam vletěl jak debil a vůbec netrefil míč. Kontakt těžko posoudit, to ví asi jen sám Valencia. Nevím jestli měl rozhodčí udělat ještě nějaké jiné přehmaty, ale tohle bych nikterak tragicky jako nějakou křivdu neviděl

Tento názor se líbí 39 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

09:26 24.09.2012 

a Evans šel do toho souboje jakým způsobem dle Tebe?

Tento názor se líbí 30 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

00:29 24.09.2012 

http://www.supporters.cz/clanek/kdo-jsou-vrahove-a-kdo-obeti-/4385.html

Zápas jsem neviděl, zaznamenali jste někdo něco z tvrzení v článku?

Tento názor se líbí 12 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

23:52 23.09.2012 

tragedie co tu tlachate, ale buh vam to doprej..

Tento názor se líbí 31 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

22:16 23.09.2012 

Terry ukončil právě reprezentační karieru btw.

Tento názor se líbí 10 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

20:42 23.09.2012 

ja vám neviem ale 3 vymyslené penalty v piatich zápasoch účiek, to už je výsmech...

http://www.youtube.com/watch?v=xtNY_OXCEDw&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=miK7qyot6Kw

http://www.youtube.com/watch?v=K0z7qlwB7eI

Nechápem prečo to vždy prejde. Prečo sa preťažovanie Man UTD nerieši vôbec v médiách? Spomente na Eduardove dive pár rokov dozadu, vtedy ho média skoro zožrali...

Tento názor se líbí 17 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

23:04 23.09.2012 

Ta první je zřejmě jasná, ale ty druhý, to je úsměvný no:-) Taky si pamatuji ten hon na Eduarda, to bylo skoro až neskutečný a tady na pl.cz to nebylo jiný.

Tento názor se líbí 29 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

22:31 23.09.2012 

Doufám že Valencia i v očích fanoušků Man UTD hodně klesnul..

Tento názor se líbí 27 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

21:15 23.09.2012 

nemám je rád, ale ta první je podle mě jasná...to spíše ta proti galatasarayi byla zase pochybná

Tento názor se líbí 31 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

06:56 24.09.2012 

hlavně v kontextu té neodpískané na druhé straně

Tento názor se líbí 28 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

20:06 23.09.2012 

Jinak pojďme si připomenout i něco fotbalového. Liverpool hrál skvěle, koneckonců na jejich hru se často dívá dobře. Zatím si práci Rodgerse užívám, stejně tak hru Allana, který mě překvapil.. Nicméně na něco zapomínáme - Reds moc United neohrozili. Do šestnáctky vše skvělé, pak bída. A to je důvod, proč jsou v pásmu sestupu. Borini zatím bída, Suarez střídá světlejší okamžiky s bídnými. Na Liverpool momentálně stačí trochu lepší obrana a je z poloviny vyhráno. Ale to padá už na vrub těm ve vedení, viz letní okno. Opravdu jsem zvědav, kolik do zimního přestupního období Liverpool získá bodů, jelikož bez útoku se opravdu těžce vyhrává...

Tento názor se líbí 37 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

20:10 23.09.2012 

Tvé analýze chybí jeden drobný detail. Že hrát v deseti proti dvanácti je trochu obtížnější disciplína.

Tento názor se líbí 35 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

20:13 23.09.2012 

Což pořád nijak nevysvětluje ten brilantní tah pustit Carrolla na hostování. Suaréz je sice velice fotbalový hráč, ale jako zakončovatel se zatím v PL neukázal být způsobilým.

Tento názor se líbí 31 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

20:17 23.09.2012 

jojo, to sem si taky říkal během zápasu - Carrolla pustili pryč a pak se kopou centry do 16tky, fakt geniální tah...

Tento názor se líbí 32 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

20:24 23.09.2012 

Za Carrolla to vedení zaslouženě od fans schytalo a schytává, no zrovna dnešní zápas nebyl o centrech do vápna

Tento názor se líbí 14 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

20:12 23.09.2012 

Tak já nemluvím jen o tomto zápase. Navíc do stavu 1:0 to bylo do nebe volající.. v šestnáctce Liverpool neudělal ani prd.

Tento názor se líbí 33 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

20:13 23.09.2012 

Navíc když už šance je, tak ji nikdo nepromění. Bez kvalitního šutéra se prostě dneska vyhrávat nedá...

Tento názor se líbí 31 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

20:20 23.09.2012 

Myslím že je zjevné, kde LFC tlačí bota. V tom s tebou souhlasím. Ale do hodnocení dnešního zápasu se to opravdu moc nehodí. O jeho osudu se rozhodovalo úplně někde jinde.

Tento názor se líbí 29 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

20:22 23.09.2012 

Proč? Kdyby Reds dali ze svého tlaku dva goly, je to 2:0 a vše se odvíjí jinak.. ano, nejvíce to ovlivnil rozhodčí hloupým vyloučením, ale kdo ví jak by to vypadalo, kdyby Reds měli někoho jako je třeba Lambert..

Tento názor se líbí 28 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

20:33 23.09.2012 

Protože nelze očekávat, že v zápase se silným soupeřem rozhodneme za půl hodiny a pak budem schopni zbytek zápasu odehrát s jednou rukou svázanou za zády. Zasloužíme si 90 minut fair boje.

Tento názor se líbí 13 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

19:59 23.09.2012 

Myslím, že je načase vzít na milost Gambrinus ligu. Relativně vzato, její problémy nejsou až tak mimořádné. Sračku, kterou dnes vyprodukoval Halsey by nezvládl ani Howard Webb.
Britové, kteří dnes v hospodě fandili United byli od penalty zticha jako pěny, vítězství vůbec neoslavovali a po zápase se nepozorovaně vytratili. Ze zcela pochopitelných důvodů. Nedivil bych se, kdyby domů šli kanálem. Jeden z nich se při chcaní vyjádřil, že ho vítězství vůbec netěší. Naopak, Slurgiemu to evidentně nevadí. Tři body jsou tři body. Skluz Evanse oběma nohama dopředu je podle něj nebezpečná hra ze strany Shelveyho. Tomu říkám dobrý žaludek. Čekat, že se tenhle člověk bude něčeho štítit je naivita.

Tento názor se líbí 34 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

22:42 23.09.2012 

Souhlas, na všechny rozhodčí poštvat fanoušky (vzor Mourinho/Frisk) a píšťalky předat přispívatelům diskuzí, kteří v desetině vteřiny vidí všechno stejně správně jako po pátém rozfázování (P.S. zápas jsem neviděl, vyjadřuji se pouze k všeobecné idiocii, která odpustí hráči cokoli a rozhodčímu nic.)

Tento názor se líbí 27 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

13:01 24.09.2012 

Tak já jsem obránce rozhodčích, ale dávat v tak brzké minutě červenou za takový zákrok, to považuji za chybu.. ale jinak souhlasím s tebou.. to víš, na někoho se to musí svést :-)

Tento názor se líbí 30 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

15:47 24.09.2012 

mas dojem,ze vcera helsey nesk*rvil zapas? ked prehrame s lepsim superom,nemam problem superovi zagratulovat a prijat prehru....ale vcera to bol hnus najvacsieho kalibru,a ked sa z takej vyhry vytesuju fans utd,je to pod uroven

Tento názor se líbí 28 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

20:30 24.09.2012 

Posral to tím vyloučením, protože to narozdíl od penaltu považuji za nepochopitelnou chybu.. ale stává se to v každém kole...

Tento názor se líbí 34 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

09:31 24.09.2012 

Presne tak, na vine neni ani tak rozhodca, ale celá špinavá FA a FIFA, ktorá nevie zaviesť video. Ale ktovie možno im to tak vyhovuje.

Tento názor se líbí 27 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

19:51 23.09.2012 

Tohle ušmudlané, upocené, utrápené vítěství jsme potřebovali jako sůl. Nervozita hráčů i fanoušků přímo stříká a podle toho vypadají hra i výsledky. Pokud příště nebude schopný nastoupit Naughton nebo BAE, tak Verts prostě musí nalelevo od začátku. S Balem by mohli levou stranu tím prolínáním velice dobře rozhýbávat a navíc by to mohlo fungovat výborně i směrem dozadu a pak je klidně možné, že BAE si chvíli posedí. Caulker výborný a vypadá to, že by mohl mít Tottenham opět hráče, který dokáže něco vytěžit z nespočtu standardek, které v každém zápasu máme. Pak už jen aby Daws vystrnadil ze základu Galase a obrana bude podle mých představ. Dopředu je to pořád trochu zmatek a bída, ale jakmile jsme se dostali do Laufu, tak byly ty protiptoky smrtící. Takhle ale bohužel většinu zápasů nevyhrajeme a bude potřeba na přechodu do útoku hodně zapracovat. To věčné zasekávání hry a přihrávky směrem dozadu je jedno velké utrpení. Gylfi příště musí začít na lávce, aby se trochu zbrchal. Vedle Sandra vyslat Huddla a Dembelého vystrčit dopředu. Toť rada má.

Tento názor se líbí 29 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

15:59 25.09.2012 

Souhlas!

Tento názor se líbí 31 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

19:46 23.09.2012 

btw. další do mozaiky těch chyb sudího v zápase LFC-MUTD - uplně v posledních vteřinách zápasu tam zkopli Suareze před vápnem, míč šel někam k lajně, ve vápně žádný hráč LFC a on samozřejmě nechal výhodu... prostě zmrd

Tento názor se líbí 32 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

19:57 23.09.2012 

presne taketo vyhody sa davaju na okresnom futbale ... a nasledne hned zlte karty, ked sa snazis vysvetlit rozhodcovi, ze s takou vyhodou moze ist niekam :)

Tento názor se líbí 28 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

19:34 23.09.2012 

Nemám ve zvyku kydat na sudí, ale co je moc, to je příliš. Všichni ve sportbaru jsme se pobavili nad výroky Helseyho (slovem "všichni" mám na mysli fans mancs i Zbrojovky i Komety). Zkrátka parádní taškařice, kterou jsem u zápasu LFC už dlouho neviděl. Pro mě totální degradace fotbalu jako takového, veliká nasranost a hrdost na výkon LFC.

Tento názor se líbí 36 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

19:20 23.09.2012 

Stačí jeden zápas LFC : ManU s chybami sudího a diskuze jde do kytiček :-)

Tento názor se líbí 12 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

18:56 23.09.2012 

Bída od Arsenalu, jak hraje na remízu.

Tento názor se líbí 29 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

19:19 23.09.2012 

Jestli hrál Arsenal na remízu, na co pak hráli Man City?

Tento názor se líbí 36 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

19:28 23.09.2012 

Na hovno.

Tento názor se líbí 37 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

22:45 23.09.2012 

:-D

Tento názor se líbí 28 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

19:42 23.09.2012 

Jsem rád, že aspoň Mindas tu je soudnej.

Tento názor se líbí 25 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

20:15 23.09.2012 

jak píše Mindík níže - Mancinimu asi narostl hřebínek a myslí, že "se ten titul udělá sám" a opět sklouzl ke koučování jako v období po jeho příchodu

Tento názor se líbí 16 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

20:36 23.09.2012 

Já Citizens letos ještě neviděl a čekal jsem, že po tý porážce na Realu se bude muset obrana Gunners otáčet, ale v první půli prakticky nic a jen branka, ke který Lescott přišel jak slepej k houslím. Druhou půli jste začali dobře a vcelku hrál těch prvních 15 minut a pak najednou zatažení do konce zápasu a čekání na brejky. Plichta zřejmě zasloužená, ale kdyby Gervinho byl trošku šikovnější, mohli jsme vyhrát, ale jsem moc rád za tu plichtu.

Tento názor se líbí 30 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

10:40 24.09.2012 

Tak City mělo také šance. Řekl bych, že na ně to bude vyrovnané. Remíza spravedlivá. Každopádně celkový obraz hry byl strašidelný.

Tento názor se líbí 30 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

10:52 24.09.2012 

no ale jestli nepočítá s Milnerem (obecně) a Barrym (do základu), tak ať jde laskavě do , to nebudu pak snad ani sledovat, budu mít dojem jak z české repre

Tento názor se líbí 29 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

12:35 24.09.2012 

Tahle myšlenka mi šla hlavou včera docela dost. Pokud opravdu nepočítá s Milnerem, Barrym do základu a Maicon by měl pomalu nahradit i Zabu, tak opravdu nevím, jak bych se měl dál s klubem ztotožňovat. Pro mě by to bylo definitivum. Názorná ukázka toho, jak rozesrat dobře pracující stroj novými hráči, které tam mermomocí tlačíš, i když jejich čas ještě nepřišel.

Tento názor se líbí 27 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

18:55 23.09.2012 

Přeci jenom existuje věc, kterou Yaya Touré neumí - házet auty :)))

Tento názor se líbí 34 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

18:53 23.09.2012 

City od začátku sezóny je jedna veliká bída. Mancini to neustále staví, jak kdyby byl sjetej. Silva stále totálně z formy, ale pořád v základu. S jinými zase nesmyslně vyjebal na úkor "posil". Tvář hry, jak někde v sezóně 2009/2010. Minulá sezóna, jak kdyby nebyla. Nepřesnosti, chyby, nesehranost.

Tento názor se líbí 32 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

18:51 23.09.2012 

Wenger vytáhl ustřiženej spacák s rukávama, podzim je opět tu...

Tento názor se líbí 45 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

18:51 23.09.2012 

ten Garcia, to je tedy kauf...

Tento názor se líbí 28 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

18:54 23.09.2012 

U něj je to o čase. Ale proč ho tam ten vocas staví, když evidentně potřebuje víc společných tréninků.

Tento názor se líbí 28 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

18:45 23.09.2012 

Škoda, že už nehraje Roy Keane nebo Vieira.. by mě zajímalo, jestli by alespoň oni dokázali vzít míč Dembelemu, když už nikdo jinej..

Tento názor se líbí 30 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

18:19 23.09.2012 
18:15 23.09.2012 

To Milner zkopal Mancinimu koule nebo proč není už poněkolikáté ani na lavičce?

Tento názor se líbí 29 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

18:44 23.09.2012 

taky vůbec nechápu

Tento názor se líbí 29 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

17:57 23.09.2012 

ako ja respektujem to ako obhajujete Fergusona, ze si chrani vlastnych hracov ale nie je toto prilis? ked ho musi sialit zrak?

"It was a clear red card, it was dangerous, I don´t think he went for the ball," Ferguson told Sky Sports. "Jonny Evans went for the ball, got the ball, and there was no other decision the ref could have given."

Tento názor se líbí 11 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

18:01 23.09.2012 

prostě kokot, už jsme to tu řešili na začátku sezony a je to tu zas

Tento názor se líbí 32 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

18:14 23.09.2012 

Oni se fans United vždycky čílí, že ho tak někdo nazve, ale jak jinak ho pojmenovat, když neustále vypouští takové nesmysly?

Tento názor se líbí 12 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

19:18 23.09.2012 

Jj, tohle je fakt už směšný, co řekl....

Tento názor se líbí 31 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

17:57 23.09.2012 

ako ja respektujem to ako obhajujete Fergusona, ze si chrani vlastnych hracov ale nie je toto prilis? ked ho musi sialit zrak?

"It was a clear red card, it was dangerous, I don´t think he went for the ball," Ferguson told Sky Sports. "Jonny Evans went for the ball, got the ball, and there was no other decision the ref could have given."

Tento názor se líbí 29 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

17:44 23.09.2012 

SAF: “We didn’t play well. I am disappointed with the performance but a win is a win.Shelvey was trying to blame ME for the decision (red card), but he is responsible for his own actions.”

Zato ty jsi možná zodpovědný za "referee´s decisions" :D

Tento názor se líbí 33 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

17:15 23.09.2012 

Tohle byla ale penalta btw. Je docela jedno, že to byla náhoda ale Lescott se prostě nemuže válet v šestnáctce a šahat na balon.

Tento názor se líbí 38 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

17:09 23.09.2012 

http://farm9.staticflickr.com/8178/8015368309_37ab580c42_o.gif

tak, kontakt ziadny noha proti nohe, akurat mu ju trocha prisadol ...

Tento názor se líbí 33 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

19:24 23.09.2012 

A ještě mu přejel levou nohu od kotníku až ke kolenu,jinak bez kontaktu jak říkáš.

Tento názor se líbí 29 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

19:54 23.09.2012 

v nejakej inej realite sledujes ten gif? maximalne ho strajchol na stehne, tesne nad kolenom, ale to strajchol desatkrat podciarkujem

Tento názor se líbí 33 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

16:53 23.09.2012 

Takže si to shrňme:
1. Sporný střet Evanse se Shelveym - šli tam oba stejně - vyřešeno ve prospěch United.
2. Penaltový kontakt Suareze s Evansem - kontakt tam byl, tady doplatil Suarez na svoji pověst často padajícího hráče - vyřešeno ve prospěch United.
3. Sporný penaltový zákrok Johnsona na Valenciu - ten padal dřív než se ho dotkl - vyřešeno ve prospěch United.
4. Zákrok Van Persieho - pokud šel ven Shelvey, měl jít jednoznačně ven i on, šel tam jak prase nohama napřed - vyřešeno ve prospěch United.

Sečteno, podtrženo: HNUS! VELEBNOSTI JDU BLEJT!

Tento názor se líbí 45 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

16:54 23.09.2012 

Počkej, ta dvojka je blbost. To bylo čistý. A Persie taky neměl jít ven. Zas nejde přehánět. Ale jinak souhlas, to je bez debat.

Tento názor se líbí 34 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

17:35 23.09.2012 

Ber to takhle. Pokud písknul to na Valenciu, měl jednoznačně písknout pencli předtím i pro LFC. Pokud nešel ven Van Persie, neměl jít ani Shelvey. Shelvey šel, měl jít i Persie. Já bych třeba pustil oba zákroky.

Tento názor se líbí 28 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

17:20 23.09.2012 

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/523889_446802575371152_1984004175_n.jpg

Aaron, vidis ten prvy obrazok a postavenie noh? tomu kontaktu sa nemohol vyhnut a ten kontakt tam bol, po tom co loptu zasiahol sam Suarez a nie braniaci hrac.

Tento názor se líbí 12 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

17:14 23.09.2012 

Za tu dvojku se penalta písknout mohla, kontakt tam byl, paradoxně se pískne penalta při jasné simulaci.

Tento názor se líbí 32 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

17:20 23.09.2012 

"Kontakt tam byl" Nejsměšnější věta v historii fotbalu :-)

Tento názor se líbí 36 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

17:32 23.09.2012 

Takže budeme pískat jen penalty, kde kontakt nebyl. :-)

Tento názor se líbí 33 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

17:45 23.09.2012 

Fotbal je kontaktní sport, rozhodně neplatí kontakt=faul.. i když v moderním fotbale to občas začíná platit.. nicméně Ferdinand zasáhl míč, není vůbec o čem debatovat..

Zase bych tu frustraci snížil. Halsey posral penaltu i vyloučení, toť vše.. Na druhou stranu, od fans Reds je tohle běžné, tak proč být překvapen :-)

Tento názor se líbí 37 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

18:06 23.09.2012 

Nejsem fanoušek Reds. ;-) A jak jsem řekl, pískatelné to určitě bylo a i kdyby tam nějaká malá nepatrná teč Ferdinanda byla, tak rozhodčí by neměl šanci ji vidět.

Tento názor se líbí 11 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

18:26 23.09.2012 

No vidíš to, furt se mi ty jména mnohých pletou dohromady :-) Škoda, že tu nejsou ikonky klubu u jména, kdo komu fandí.. námět pro "pracovníky" na pl.cz :-)

Tento názor se líbí 13 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

17:47 23.09.2012 

Ferdinand loptu rozhodne nezasiahol, zasiahol ju Suarez podrazkou, tak wtf?

Tento názor se líbí 33 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

17:26 23.09.2012 

kontakt tam bol, tak co je na tom vtipne cottager?

ci budeme slovickarit a musime napisat: Suarez zasiahol loptu pred obrancom a nasledne mu obranca kontaktom nohy o nohu znemoznil v pohybe, co sa malo klasifikovat ako faul a nasledna penalta

stale smiesne?

Tento názor se líbí 32 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

17:04 23.09.2012 

zabudol si na penclu na aggera

Tento názor se líbí 30 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

16:48 23.09.2012 

No a Fulham je kvůli rozhodčímu mimo první čtyřku.. no to je v prdeli...

Tento názor se líbí 32 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

16:43 23.09.2012 

Myslíte, že Werner taky šel do kabiny a uvažoval s hráči, že na druhý poločas už nepřijdou? :) Zápas dobrý. Jen škoda, že to Helsey někdy nezvládl a zápas prakticky zničil. Kam se ten fotbal dostal, to mi ho vyndej. Za každý skluz karta, simulace rostou, žádný respekt od hráčů, všichni na sebe řvou, 9 z 10 fotbalistů má iq jako dement...no, a je to horší a horší :)

Tento názor se líbí 30 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

16:46 23.09.2012 

No tady by to nenastoupení do druhé půle bylo víc nasnadě než v případě Sparty.

Tento názor se líbí 31 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

16:42 23.09.2012 

byt fanusikom utd hambim sa ja pes

Tento názor se líbí 29 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

17:19 23.09.2012 

*hanbim*

no tú zase kecy :D nechce sa mi grcať z rozhodcu na ihrisku, ale práve z takýchto smiešnych patetických fans. partička fandiaca LFC sa bude teraz zopár dni potlapkávať po pleci, utešovať sa a vzývať svojich úžasných hrdinov. aké dojímavé!

Liverpool podal na Anfielde v zápase s United štandardne fantastický výkon. to sa dá pozorovať už niekoľko sezón. a tradične štandardne v ďalších zápasoch bude hrať veľký VÝKAL. dnešný zápas skvelo poslúži na odvedenie pozornosti od sračiek, v ktorých sa momentálne LFC nachádza. veď sme podali nadpozemský výkon proti United! haha, teším na nepríjemné vytriezvenie.

k rozhodcovi treba povedať to, že by si zaslúžil preradenie do nejakej pralesnej konferencie. naozaj katastrofálne pískanie. na rozdiel od väčšiny tu prítomných to však už neberiem s nejakým veľkým rozhorčením. za sezónu sa to United niekoľkokrát vráti. navyše za posledné roky sme toho videli také nespočetné množstvo, že z mojej strany prichádza rezignácia. všetci vieme, čo by pomohlo a ako dostať futbal z toho marazmu. diskutovať neustále o presľapoch rozhodcu akosi stráca zmysel.

Tento názor se líbí 39 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

16:55 23.09.2012 

Když se podívám na ligovou tabulku, tak bych se spíš "hambil", že jsem fanoušek LFC :)
Ale jinak souhlas s většinou, ta redka byla trapná, zbytek napsal dobře Aaron...

Zápas docela zajímavej a dobře hecnutej, jen ten Suarez :-) Ty vole to je taková mrdka, existuje snad ještě víc nesympatickej fotbalista? :-)

Tento názor se líbí 28 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

16:58 23.09.2012 

preco zasa? co ti robil? vsak ked si pytal penaltu, bol tam kontakt a lopty sa Ferdinand ci kto to bol nedotkol ... aj za tisickrat vacsie sprostosti sa piskali penalty

ani nemusis hladat v pamati dlho, vacsia kktina sa odpiskala proti Johnsonovi.

Tento názor se líbí 35 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

17:01 23.09.2012 

Prostě každej kontakt, co na něj byl, doprovodil neskutečným divadlem, uplakánek... Třeba Rio se ho sotva dotkl a on tam vyplakával, jak kdyby mu udělal frakturu lebky. Neříkám, že je takovej jedinej, ale už od pohledu je to prostě krysa :-)

Tento názor se líbí 30 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

17:12 23.09.2012 

btw, co to divadlo Evansa, ktore naozaj ovplyvnilo zapas?

ze ti neni sproste si este otierat hubu

Tento názor se líbí 31 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

17:06 23.09.2012 

len z jedneho pohladu som videl ten zakrok Ferdinanda ale mozes s urcitostou povedat, ze mu nedal laktom do krku pri tom vyskoku?

ked si si isty, tak kludne priznam, ze je krysa, ze vykrikol viac ako Evans ;)

dostanete tri body, ano, dostanete tri body zadarmo, bo tom co Helsey znicil jedno z najvacsich derby sveta, ale ty nezabudnes pozornost zvalit na Suareza

btw, na koho to zvali Ferguson, kedze vlastnych hracov nekritizuje a rozhodca nikdy v prospech ManU nechyboval?

Tento názor se líbí 10 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

15:54 25.09.2012 

Suarez je odporný podvodník a ostuda fotbalu. Nemá v Anglii co dělat, takže je třeba na jeho excesy upozorňovat pořád, dokud nezmizí z ostrovů;-)

Tento názor se líbí 14 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

17:15 23.09.2012 

Ale tak já už jsem psal, že ta červená byla nesmysl... Stejně tak klidně přiznám, že minimálně v prvním poločase jste hráli lépe.

Jinak redku a penaltu tu už víc řešit nebudu, páč to za mě udělají jiní s Mildou v čele :-)

Tento názor se líbí 32 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

16:39 23.09.2012 

bravo helsey.....jednoznacne motm a dufam ze od smradlaveho ozraleho syra budu stedre premie

Tento názor se líbí 28 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

16:31 23.09.2012 

HANBA UNITED! BRAVO LFC! Bojovali jste, dřeli jak mezci ale bohužel v 10 lidech proti 12 se hraje těžko. Těch 96 zemřelých fanoušků je v nebi na Vás jistě hrdo stejně jako já.

Tento názor se líbí 35 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

16:30 23.09.2012 

Koukám, že se brzy začne hrát v rukavičkách a něco jako skluzy z fotbalu vymizí úplně...

Tento názor se líbí 15 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

16:32 23.09.2012 

aj tak sa najdu situacie ako dokurvit zapas, viz penalta

Tento názor se líbí 30 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

16:46 23.09.2012 

tak o tom ani nepochybuju.....

Tento názor se líbí 31 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

16:29 23.09.2012 

v 10 proti 12 jsme bohužel moc šancí neměli

Tento názor se líbí 29 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

16:32 23.09.2012 

zatím pískal helsey 2 zápasy a v jednom nesmyslně vyloučil huddlestona a teď shelveyho, pak ať se nediví, že se na něj nadává, když pořád své chyby opakuje

Tento názor se líbí 31 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

16:26 23.09.2012 

jak tohle může vůbec projít, prostě se udělá zápas úplně jinak, než jak by rozhodly kádry na hřišti, jak za Ivánka

Tento názor se líbí 36 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

16:15 23.09.2012 

NA VŠECHNY STEJNÝ METR!!!
Tak to už je do nebe volající!!! A Rudý nos se diví....

Tento názor se líbí 38 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

16:14 23.09.2012 

Jestli někde v pravidlech stojí, že se nesmějí dělat skluzy, tak mi pošlete odkaz... skluz van Persieho by se opravdu ještě nedávno neposuzoval jako žlutý... ale to je stejně detail vzhledem k tomu, co se na Anfieldu děje :-)

Tento názor se líbí 33 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

16:14 23.09.2012 

K zblití tohlencto. Rozhodčí se sice tváří, že by rád pískal rovinu, ale ty hlavní rozhodnotí (a že jich teď k 85. minutě nebylo zrovna málo) jsou všechny ve prospěch United :(

Tento názor se líbí 33 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

16:22 23.09.2012 

včera jsem to samé říkal o chelsea

Tento názor se líbí 30 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

16:27 23.09.2012 

Rozdíl je v tom, že včera sice Chelsea byla odpuštěna redka, ale rozhodčí jí tím nijak nepomohli Stoke porazit. Po tom šitském výkonu United v první půli bylo jasné, že LFC dnes neporazí. Ani v deseti jim nebyli schopni dát druhého fíka, tak přišla penaltička. Sranda je, že Johnson se Valencii dotkl zhruba stejně jako Shawcross Oscara, přesto se jedna pískala a druhá nikoliv. Stejně tak Wellback a ostatní v kole minulém.

Tento názor se líbí 16 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

16:14 23.09.2012 

Johnson ještě mohl dostat kartu, za to jak odrovnal Aggera a ta penalta... tvl....

Tento názor se líbí 35 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

16:05 23.09.2012 

ale pi°u penalta ... taka ako ta CK ...

Tento názor se líbí 36 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

16:05 23.09.2012 

Valencia padal skor ako prisiel Johnson ... ako keby toho nebolo malo

Tento názor se líbí 32 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

16:04 23.09.2012 

tak pro tohle už těžko hledat vhodná slova

Tento názor se líbí 31 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

15:55 23.09.2012 

Henderson přinesl Gerrardovi pivní lístek od Rodgerse? Že by něco dlužil?:-)

Tento názor se líbí 19 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

15:41 23.09.2012 

tyvole za stejnej nájezd, jako předvedl Evans, šel před dvěma lety ven Gerrard, také ve vzájemném zápase

a nyní to není ani žlutá, naopak jde ven soupeř

prostě šmejdskej protěžovanej tým, ukázalo se to proti turkům, ukazuje se to i dnes

Tento názor se líbí 30 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

15:48 23.09.2012 

To bylo tehdy v poháru s Carrickem, ne? Taky jsem si na to vzpomněl

Tento názor se líbí 30 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

16:02 23.09.2012 

jojo, prakticky totožná situace

Tento názor se líbí 32 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

16:07 23.09.2012 

A totožně vyřešená. Bohužel

Tento názor se líbí 34 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

15:40 23.09.2012 

A gól z ničeho. :D To je prostě fotbal.

Tento názor se líbí 25 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

15:34 23.09.2012 

TAM JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

Tento názor se líbí 32 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

15:33 23.09.2012 

Noha proti noze nebo dokonce proti dvěma a hned redka. Úplně zbytečná červená od rozhodčího, ale ono to je tak nějak už tradicí v tomhle zápase. Viděl někdo ve studiu o poločase tu ukázku, jak se rozhodčí tvářil, když mu dal tu červenou? Jako by si říkal. no, do p*dele, to jsem asi nemusel:-)

Tento názor se líbí 14 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

15:30 23.09.2012 

jebať takéto rozhodcu....

Tento názor se líbí 30 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

brk

15:29 23.09.2012 

Nestihl jsem zacatek zapasu LFC-MANU podali si ruku Evra se Suarezem nebo ne.? :D Tu redku ani komentovat nebudu,jestli chcou ti picusi aby byl fotbal bezkontaktovy sport tak jen at tak pokracuji...

Tento názor se líbí 34 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

15:37 23.09.2012 

Podali

Tento názor se líbí 29 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

15:29 23.09.2012 

Nejlépe to zhodnotil Jamie Redknap ve studiu.

Tento názor se líbí 32 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

15:28 23.09.2012 

Hm, proč že nešel ven i ten Evans? Pokud Shelvey, tam musel jít i on. To že nakonec zakřičel víc ho neomilostňuje. Žlutou pro oba a jedeme dál. Takhle je to opět ovlivněné utkání, snad to Liverpoolští zvládnou i v deseti, ke konci poločasu mleli United dál..

Tento názor se líbí 30 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

15:25 23.09.2012 

gratulujem unoted skvely sudi,ked uz oni su neschopny

Tento názor se líbí 35 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

15:23 23.09.2012 

Vždycky když padne červená karta v prvním poločase, tak je to za nějaký nesmysl... Já nevím, co je v posledních letech ve zvyku dávat redky za něco, co není tak jednoznačné. Já bych tady dokonce možná nepískal ani faul. A když už, tak stejný trest pro oba, oba tam šli tvrdě... Opravdu nechápu... A je mi líto fans. Ti platí za ty kokůtky tolik prachů a pak jim rozhodčí zkurví celej zápas. Ne že by Reds nemohli vyhrát v oslabení, ale je to jednoduše výrazné ovlivnění zápasu. A jsme toho svědky pravidelně.

Tento názor se líbí 29 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

15:26 23.09.2012 

A proč vůbec tolik vět, když stačí jedno slov: Video

Tento názor se líbí 35 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

15:29 23.09.2012 

nj, video ... lenze na videu to bude vidiet stokrat a aj tak si tu CK obhaji po zapase ... nech je akokolvek absurdna

Tento názor se líbí 16 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

15:22 23.09.2012 

Tak takovej zmar ve předu podržet balon jsem viděl snad naposledy ve finále LM s Barcelonou. Valencia snad neměl ani jeden balon za půlicí čarou,Nani 5 z 5ti ztratil. Kagawa leží pořád na zemi a RvP je naprosto odstřiženej od hry. Místo červené asi spíš žlutá,na druhou stranu už žlutou Shelvey mít měl za zákrok na Rafaela.

Tento názor se líbí 31 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

15:26 23.09.2012 

ked si nacal kagawu som zvedavy ci tu bude rovnaka hysteria ako okolo suareza....ten tiez furt lezi

Tento názor se líbí 32 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

15:28 23.09.2012 

Rozdíl je padat po soubojích a padat po zafoukání větříku :-)

Tento názor se líbí 31 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

15:31 23.09.2012 

Tak ono asi stačí vypíchnout souboj Ferdinand-Suarez a jeho těžký otřes mozku. :-)

Tento názor se líbí 33 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

15:29 23.09.2012 

ser na to emocie su na pochode

Tento názor se líbí 32 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

15:19 23.09.2012 

velmi prisna evans siel do toho sklzu ovela viac s oboma nohami ako shevely len zato ze evans zakrical tak siel shevely von:) ale ako sa hovori ked manchester nemoze rozhodca mu pomoze:)

Tento názor se líbí 31 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

15:16 23.09.2012 

Vážně? Posral další výborný zápas červenou, když to šlo vklidu vyřešit žlutou a ostřejší domluvou? Taky nechápu, jaký je rozdíl mezitím, jak do souboje šel Shelvey a Evans. Oba tam šli ostře, jen teda Evans ho nakonec netrefil..

Tento názor se líbí 14 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

15:11 23.09.2012 

opakovany hovoril za vsetko ... prva lopta a dotyk minimalny, aspon tak som to videl spoza Shelveyho

a dovtedy piskal uzasne :/

Tento názor se líbí 30 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

15:11 23.09.2012 

Mě to připadá jako repríza Chelsea Stoke, až na to, že Luiz, který měl možná dostat červenou dostal žlutou a Shelvey ted červenou, když to bylo tak na žlutou.

Tento názor se líbí 31 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

15:12 23.09.2012 

zacina ma to pravidlo "s umyslom" pekne srat ... co bude nabuduce? "myslel na to ako ho fauluje?" ... isiel do toho ako kokot ale mozno to ani nebol faul, nie to CK

Tento názor se líbí 32 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

15:19 23.09.2012 

Trapné vyloučení prostě. Liverpool naštěstí pořád lepší tým.

Ale Shelvey se nemusel chovat jako trapák, když odcházel.

Tento názor se líbí 32 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

15:22 23.09.2012 

no to nemusel ale ktovie co mu hovoril Ferguson, neboli sme tam ...

dpc, takto skurvit zapas ... neverim, ze existuje tolko futbalovej spravodlivosti aby sme vyhrali aj v 10tich

kokos, vsak tam nebol takmer ziadny dotyk s nohou, a daleko daleko daleko prva bola lopta :/

Tento názor se líbí 30 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

15:06 23.09.2012 

Tento zápas je skvelou ukážkou toho, že problémom MU za posledných 5 rokov nie je, že by LFC hrali proti nim niečo extra v porovnaní s ostatnými zápasmi, ale že United sú úplne jaloví. To isté naposledy City, to isté my. Veľmi by ma zaujímalo vysvetlenie tohto záhadného prírodného javu.

Tento názor se líbí 31 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

14:06 23.09.2012 

Tohle kolo jsem zatím nestihl jedinej zápas tak doufám, že jich tu časem bude hodně ke stažení :) Předem dík

Tento názor se líbí 30 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

11:05 23.09.2012 

Jen mi přijde až neuvěřitelný, že v zápase Swansea s Evertonem padli jenom 3 branky :-)) Swansea by si alespon jeden zasloužila :-)

Tento názor se líbí 25 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

19:04 22.09.2012 

Sledoval jsem zápas Hammers, Jarvisovy centry do vápna jsou prostě parádní. Přesně něco pro Carrolla :)

Tento názor se líbí 14 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

18:27 22.09.2012 

Proč sakra ti naši hráči tolik padají? Já bych za dive dával mastný pokuty, na to se nedá dívat..

Tento názor se líbí 30 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

17:58 22.09.2012 

Karamelky zužitkovali svoji momentální formu oproti minule ve tři body, jsem na ně pyšný :-) Sledoval jsem teď Saints - Villans a pěkné, koukatelné, Soton rozhodně hraje na nováčka sympaticky útočně a dává dost gólů. Za to Aston Villa bude mít asi potíže.

Tento názor se líbí 18 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

17:32 22.09.2012 

Saints jsou krásná ukázka toho, co dělá jedna vstřelená branka se sebevědomím hráčů. 3-1 a AV neví, kam skočit...

Tento názor se líbí 33 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

17:14 22.09.2012 

BBC Sport´s Gary Lineker on Twitter:
"Oscar gets an Oscar for his theatrical dive and a yellow card to boot."

Chelsea je ve formě :-))

Tento názor se líbí 15 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

16:56 22.09.2012 

Ivanovič zatím komik sezony:-) nevím, kdo ho učí to padání...

Tento názor se líbí 31 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

16:35 22.09.2012 

Rodallega se z golu neradoval, ale popravdě já taky ne... byť to měli rozhodčí sakra hodně těžké, ofsajd to nebyl, takže na 99% by Wigan vedl. A hned z protiútoku dal Fulham gol.. sice jsou Whites o chlup lepší a měli více šancí, tak tohle je fakt kruťárna.. no nemá cenu volat po videu..

Tento názor se líbí 29 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

16:16 22.09.2012 

Dobrá kosa na Proberta :-D To je prvně, co vidím, že rozhodčí pískl faul na jeho osobu..

Tento názor se líbí 27 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

16:58 22.09.2012 

Teď jsem to viděl, super dvojtá kosa:-D jak tam na zemi mával tou červenou:-D

Tento názor se líbí 34 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

15:37 22.09.2012 

Na Liberty Stadium festival zahodených šancí a tu žiadne komentáre =)

Tento názor se líbí 30 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

15:40 22.09.2012 

To víš, tady se diskutuje v 90% jen o United :-))

Zajímavý zápas, místy až komický :-)) Swansea upadávají, ale to se dalo čekat. Kor když narazí na mašinu Everton. Jsem zvědavej, jak dlouho vám ta forma vydrží, že i s Anichebem a Nevillem přehráváte soupeře :-)

Tento názor se líbí 31 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

15:57 22.09.2012 

Tie diery v obranách a chyby na vlastnej polovici boli ozaj komické, tak ako aj hra Swans bez lopty. Stačilo keby toľko zbytočne nefaulovali, nekúskovali hru, počkali si na loptu, premenili niektorú zo svojich šancí v závere prvého polčasu a mohli to aj vyhrať. Anichebe hral dobre, hoci nedá sa povedať, že by mu v tom obrana Swans nepomohla =)

Tento názor se líbí 35 uživatelům | Také se mi to líbí | Reaguj

Anketa

Kde byste si přáli další zimní sraz fanoušků?

 
18%
 
42%
 
26%
 
14%

Starší ankety

Jsem:    

 

Přihlášení:           |  Zaregistrujte se

Facebook Twitter RSS